شهردار محمدیه؛

رسانه ها و خبرنگاران چشم بینای جامعه و مردم هستند 

رسانه ها و خبرنگاران چشم بینای جامعه و مردم هستند 
پیری عنوان کرد: رسانه ها و خبرنگاران در حوزه مدیریت شهری و روستایی، مسئولیت مهم نظارت بر عملکرد مدیران و مسئولان را برعهده دارند و در حقیقت چشم بینای جامعه و مردم تلقی می شوند.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۱۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷

قزوین _ به گزارش بسیج، محمد پیری شهردار محمدیه از اجرای عملیات گلکاری در میدان قلم پارک تمدن محمدیه در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار خبر داد و گفت: در راستای تکریم مقام شامخ روزنامه نگاران، نویسندگان و زیبایی سیما و منظر شهری عملیات گلکاری در میدان قلم پارک تمدن محمدیه انجام شد.

شهردار محمدیه تصریح کرد: عملیات طراحی و گلکاری این میدان با هدف زیبایی و بهبود جلوه بصری و ایجاد چشم انداز زیبا و دلنشین و طراوت بخشیدن به محیط شهری در آستانه ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار و توجه به این قشر اجرایی شده است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه رسانه ها و اهالی قلم تصریح کرد: مدیریت شهری محمدیه در دوره ششم به نقش و جایگاه ویژه اهالی قلم واقف بوده و اصحاب رسانه را یار و یاور ‌خود در اداره شهر دانسته و در این مسیر همواره اهالی قلم را در پیشبرد اهداف و اطلاع رسانی در کنار خود احساس می کند.

پیری تاکید کرد: رسانه ها و خبرنگاران در حوزه مدیریت شهری و روستایی، مسئولیت مهم نظارت بر عملکرد مدیران و مسئولان در قبال اقدامات آنان را به نمایندگی از مردم  برعهده دارند و در حقیقت چشم بینای جامعه و مردم تلقی می شوند.

شهردار محمدیه در پایان ابراز کرد: انتظار می رود خبرنگاران ضمن اینکه در بیان و انتقال مطالبات و انتظارات از مدیریت شهری زبان گویای مردم باشند، با ایجاد سازوکارهایی زمینه گفت وگو و تفاهم برای حل مشکلات شهری، مسئولیت پذیری و مشارکت موثر و فعال شهروندان در برنامه های مدیریت شهری را هم بیش از پیش فراهم نمایند.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار